let me be your supernova

Du heter: inte melody

Smeknamn: mel, mellan, melo, mellis

Låt just nu: mammas gata - promoe, timbuktu, andreas grega

Beroende av: cigaretter

Favoritkaraktär i bok: min harry

 

Vem behöver du mest just nu: hanna

Vad tror folk om dig: gud, vad tror folk INTE om mig?

Stämmer det: bara det dåliga ;)

Vad får du oftast komplimanger för: brösten, rumpan, ögonen eller håret

Vad säger du för att imponera på någon: min pappa är rik vill du hångla

Hur imponerar man på dig: shitsamma, var dig själv så funkar det alltid. är inte kräsen

Brukar du skratta för dig själv? ja, jag är så jävla fucked up när ingen ser

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS & från vem? puss puss ;) från 
vilken är din favoritmålning? streets of love

Vart bor du: kälmä

Trivs du där: jadå

Vad har du för mobiloperatör: 3

Är du allergisk mot något: 94:or (med vissa undantag)

 

Nästa mål i ditt liv: inte skolka något denna vecka (ha! få se hur jag känner över det på fredag efter insparken..)

Hur svarar du i mobilen: aah hallå?
Vem ringde dig senast: papi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vart ska jag hämta dig? 
Antal sömntimmar i natt: somnade fem, sov till tolv så.. 7?

Sov du ensam: hellyeah, fick ju dock ett antal soverbjudande igår.. men näe

Tycker du om din pappa: han är bäst!

 

Brukar du komma i tid: haha nej är tidsoptimisten herself

När mår du bra: när man inte vill sova för att verkligheten är bättre än drömmar

När blev du fotad senast: yesterday "jo men klart du ska vara med på kort! du är ju tillräckligt snygg för det, kom igen nu"

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: rätt bra o ha ju

Är du smart: jag nördar in mig på totalt onödigt vetande, men ja, jag är väl rätt smart

Är du aktiv i skolan: ohnej

Vem/vilka saknar du just nu: hanna, mads

 

Favorit dryck på morgonen: oboy

När brukar du gå och lägga dig: rätt så olika vännen

Är du blyg: nejfan

Sysslar du med någon idrott: ha! nej

Vill du hellre ha mail än brev: jag vill ha sms

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag kan inte säga att jag blivit kär vid första ögonkastet, men ah.. kan inte beskriva det

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka

Använder du stjärnor eller kajal: flytande eyeliner ey

Vem/vilka betyder mest i ditt liv? familjen + nära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0