it's addictive and destructive and i wont ever give it up

Sitter och äter mammas äppelpaj och lyssnar på Drake. Kom o tänka på en sak, den värsta turn downen för mig; när killar klagar på att jag röker. Vilket i stort sett alla killar som inte själva röker gör. Sure, min kompis Julia sa att jag inte skulle ta det så seriöst, "han skämtar säkert bara", men nej, i 99% av fallen så börjar det med att retas lite oskyldigt men sen förvandlas de plötsligt till någon hälsodoktor version av Hitler. Jag har träffat ett flertal killar som faktiskt sagt till mig "det är jag eller ciggen". Mh, och med tanke på att jag är så singel som man kan bli så kan ni ju själva räkna ut vad jag valde. Nothing comes between me and my cancerpinnar, det är liksom vi mot världen så många gånger. Så, alla killar där ute, skaffa er lite lungcancer, sen så kan vi snacka!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Trist att så många killar klagar på det. Själv är jag tvärtom.. Har alltid gillat tjejer som röker och tycker det är lite hett trots att jag inte röker själv :)

2011-06-02 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0