i feel the waves crashing down

Ööh, helt plötsligt har jag (som inte pluggat sen i januari typ) plötsligt skrivit tre datorskrivna sidor med geografi instuderingsfrågor samt fixat en uppsats om Sydafrikas historia till Engelska B. Shit, vad hände?! Antar att dagens möte med rektorn/kurator/syo gav mig ny energi, då det bestämdes att jag slipper läsa Italienska steg 2 och istället läser Samhälle B/Historia B i trean. Way to go, slippa äckelitalienskan. Ska ju dock läsa upp mitt IG i steg 1 men det löser väl sig. Nog om skolan, dock så har jag inte så mycket mer att berätta haha. Mitt liv är väl halvintressant för tillfället, hade en kort dag med endast matte b och företagsekonomi, innan jag stannade kvar med Vicky Tullen för att sitta hos specialläraren en stund. Vi tog sedan bussen tillsammans och jag fick gå hem i regnet (<3), stannade till vid vattnet, satt på en bänk, rökte och lyssnade på Kärlek vid Sista Ögonkastet. Gud, den låten. Det är som om den är skriven för oss, om vår historia. Läskigt likt.
Aja, dags för film, imorgon har jag en massa skit att lösa. 48timmar still remaining. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0